klotterplanket

Alla inlägg under januari 2010

Av Elin - 23 januari 2010 20:04

   

Så här blev sminkningen som ni röstat fram! Vad tycker ni?   

Av Elin - 23 januari 2010 18:25

De är många som röstat och kommit med förslag, gör de du med! Vad vill ni se för dagens make-up idag?! :D

Av Elin - 23 januari 2010 14:01

Vad vill ni se för typ av make-up idag?

Fest, vardag, kändis, någon annat, ja kom igen nu bomba de här inlägget så jag får in massa tips!


 

Av Elin - 23 januari 2010 13:42

Hahahaha jag dör!



                                           Molly mus     Snorre säl                                                   
                         

                                                    
     


Av Elin - 23 januari 2010 12:14

God morgon alla kära läsar, har ni sovit gott?
Det har iallafall jag gjort. Kvällen vart himla lyckad igår trots att filmen var superdålig haha, men om man bortser ifrån de så hade jag väldigt mysigt. Idag vet jag inte vad som händer, just nu sitter jag och kollar på hunter hunted. De är om ormtjusare som har blivit bitna av kobror, giftet som kobrorna bär på kan döda en vuxen elefant. Lite små sjukt. Nä nu ska jag fortsätta kolla, de här var ju spännde haha! Hörs sen   


Av Elin - 22 januari 2010 18:03

Ikväll ska vi ha filmkväll tillsammans med C och hennes kille. Gu va vi har velat fram och tillbaka om vad vi skulle göra, bowling, bio, filmkväll och de var slutligen här vi landa. Jag skulle tycka de var skit kul med bowling, men jag är helt enkelt för trött för de. Så de blir en lugn hemmakväll i stället vilket inte är ett dugg fel i rätt sällskap. Vet dock inte vilken film vi ska se ännu, vi ska bestämma de sen när vi ändå drar iväg för att köpa allt onyttigt! Längtar    Nä nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig lite innan folket kommer. Om vi inte hörs mer idag så hoppas jag att ni får en sjukt lyckad fredagskväll, puss på er!



Jag och min sockerärta inne på stadium för ett par år sedan!   

 

Av Elin - 22 januari 2010 15:58

Carro har precis varit här och fikat och snackat skit. Hon kom direkt efter jobbet vilket var otoligt skönt, annars hade jag väl legat och sovit nu. De är inte klokt va mycket man kan sova egentligen. De gick riktigt bra på jobbet idag, jag jobbade tillochmed över! Men nog om de, ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Filmkväll eller nåt kanske, vi skulle höras lite senare iallafall. Vad ska ni göra ikväll? Nu ska jag fortsätta och kolla One three hill och snacka med gubben som precis klev ut ur duschen. Men vi hörs senare, puss!


 

Av Elin - 21 januari 2010 22:10

Hitta en sjukt kul video hos min kära vän Sandra, http://touchofsandra.blogg.se/ som jag bara MÅSTE dela med mig av till er haha!

Presentation

Välkommen till min blogg, här kommer jag skriva om allt ifrån min vardag till de senaste skvallret, läs och njut. Maila mig gärna om saker ni vill se mer av här i bloggen
klotterplanket@hotmail.com

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Himlans bra
 Lite halvkass
 Ultrakass
 Världsabäst
 Du är en skamm för bloggvärlden
 Inget av åvanstående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Klottra här

RSS

Följ bloggen

Välj språk här

Gratis Bio


Ovido - Quiz & Flashcards