klotterplanket

Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Elin - 6 januari 2010 23:42

Nu ska jag lägga mig och kolla på den här godingen, fick typ abstinens! haha.

Av Elin - 6 januari 2010 23:26

 

Här kommer ett litet tips ifrån MUS. Som ni kanske märkt så älskar jag deras produkter, och den här helt lovely!


En fräsch melondoftande skumrengöring som med hjälp av mikrobubblor avlägsnar makeup och rengör huden på djupet. Används med bästa resultat tillsammans med Cleansing Towel. Innehåller naturliga, vårdande ämnen, passar normal till kombinerad hy, du bör alltså inte använda den om du har känslig hy.

Innehåller följande
Vallörtsrot: verkar läkande och ger huden klarhet. Binder och bibehåller fukt i huden.
Aloe Vera: Stimulerar cellproduktion, skyddar, lugnar och är läkande
antioxidant.
Ricinolja: Skyddar mot väder, vind och uttorkning, fuktighetsbevarande.

Allt detta får du för endast 175 kronor!
Av Elin - 6 januari 2010 23:14

Älskar sagor som slutar lyckligt! :) Och de gjorde den här som så många andra.

Nu ska jag gå och fixa mig och göra mig i ordning för att hoppa i säng. Mr T är snart klar med sitt, då vankas de scrubs så länge som ögonen orkar vara öppna. Godnatt kära läsare, vi hörs i morgon.

Av Elin - 6 januari 2010 22:38

Så här långt så är filmen rätt bra, men hade nog större förväntningar på den, men har åandra sida bara hunnit titta på halva. Om ni skulle tips om en bra film, vilken skulle de blir då? Vilken genre som helst   

Nu ska jag fortsätta kolla film, kommer tillbaka då den är slut.

Av Elin - 6 januari 2010 21:06

Haha vem försöker jag lura? Jag kommer ju skita ner mig om jag ska se den själv. Mr T är upptagen så honom kan jag ju inte kolla med. Får köra på de säkra och se inkheart i stället. Fan va körd man är asså. De är ju en aning skillnad på filmerna om man säger så. Nu fram med godiset så kör vi.

Av Elin - 6 januari 2010 20:55

Vart sugen på att se på skräckfilm, kanske denna?


Av Elin - 6 januari 2010 20:37



      Cubershadow ra ifrån MUS en knall-gul ögonskugga


  All that glitters veluxe pearl ifrån MAC en brun-beige ögonskugga


  Cubershadow  ginger leaf ifrån MUS en "turkos" ögonskugga


  mulch velvet ifrån MAC en mörkbrun ögonskugga


  En blå glittrig ögonskugga från HM



( klicka på bilden för att på den större )

Presentation

Välkommen till min blogg, här kommer jag skriva om allt ifrån min vardag till de senaste skvallret, läs och njut. Maila mig gärna om saker ni vill se mer av här i bloggen
klotterplanket@hotmail.com

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Himlans bra
 Lite halvkass
 Ultrakass
 Världsabäst
 Du är en skamm för bloggvärlden
 Inget av åvanstående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Klottra här

RSS

Följ bloggen

Välj språk här

Gratis Bio


Ovido - Quiz & Flashcards