klotterplanket

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Elin - 14 januari 2010 23:18

Håll i hatten de är en tävling på gång, och inte vilken tävling som helst utan typ världens bästa tävling om jag får säga de själv. De är en tävling där du kan vinna en goodiebag med smink ansiktsmasker och MYCKET mer för ett värde av 400 kr! Helt fantastiskt! :D De är den underbara http://anaaana.blogg.se/ som håller i tävlingen, så vad väntar du på, vad me och tävla du med! :D

Av Elin - 14 januari 2010 17:54

De är inte mänskligt att vara så trött som jag är just nu! Fan orkar inte ens äta, så ett stor jävla TACK till Lina som bjussa mig på Sandy's när vi är i stan. Jag är fortfarande mätt med andra ord..

Av Elin - 14 januari 2010 16:27

 


Så här snygg är jag idag efter att jag har varit på sthlm make up institut och suttit modell åt syrran! Så jävla nice om jag får säga de själv.


Var inne i deras sminkbutik idag också, de var som en godisbutik. Direkt när jag kom in kändes de bara som I'm in heaven and i love it! Kom även på vad jag ska göra sen när de är min tur att göra en bodymakeup! Men vad de blir säger jag inte nu! :D Men men, nu är jag hemma iaf, skriver mer sen när de finns lite mer att prata om! Puss på re.

Presentation

Välkommen till min blogg, här kommer jag skriva om allt ifrån min vardag till de senaste skvallret, läs och njut. Maila mig gärna om saker ni vill se mer av här i bloggen
klotterplanket@hotmail.com

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Himlans bra
 Lite halvkass
 Ultrakass
 Världsabäst
 Du är en skamm för bloggvärlden
 Inget av åvanstående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Klottra här

RSS

Följ bloggen

Välj språk här

Gratis Bio


Ovido - Quiz & Flashcards