klotterplanket

Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Elin - 16 januari 2010 19:55

Sitter hemma hos syster S och spelar DJ hero! Fan va kul de är :D Måste fan köpa ett till mig själv också. ( De var jag och mr T som köpte de här till henne, bara för att skryta lite) Visseligen har vi inget ps hemma men sånt löser sig alltid. Systrarna S är och köper godis och jag är hemma med sjuklingen (hunden) stackarn. Nä nu ska jag fortsätta och öva tills dem kommer tillbaka! :D Smell you later!

Av Elin - 16 januari 2010 18:19






Av Elin - 16 januari 2010 17:46

Kom just hem ifrån kalaset som var hos syster M. Hennes dotter har precis fyllt sju! Fan va fort tiden går alltså. Nu är de bara att packa ihop lite saker, ska nämligen hem till Syster S på en sleepover, lillesyrran följer med också. Ska ha film och spelkväll hur mysigt som helst, och ha lite kvalitetstid med Benzo boy! Nä nu har jag inte tid att sitta här mer, ska fixa mig sen är de dags att dra. Hoppas ni får en underbar kväll allesammans så hörs vi! Puss på rumpan.   

Av Elin - 16 januari 2010 14:29

Havegrynsgröt med kanel och kardemumma smak


Gör så här för 1 portion : Ta fram en kastrull och blanda ner 1 dl havregryn och 2 dl mjölk. Häll ner kanel och kardemumma efter tycke och smak. Koka upp under omröring så tjock som du vill ha den. Häll upp i en djuptallrik, servera med sylt eller kanel. Smaklig måltid   

Av Elin - 16 januari 2010 14:08


Jag har använt följande: HM'S foundation nr 11 white sand, HM'S compact powder nr 12 sandy, HM'S eyebrow liner light brown, HM'S glitter eyeshadow palette den lila, HM'S ögonfransböjare, MUS eye primer, MUS eyedust goldglow, MUS eyedust carat, MUS blush ginger, Isadora's black mascara och slutligen MUS lipcare mix!


 

En så länge ser de ut så här, ska dock fixa håret!


 

Av Elin - 16 januari 2010 13:30

Vaför ska de va så jäkla svårt att hitta något man kan ha på sig? De man tyckte va fint igår är helt plötsligt fult idag. FAN! Har inte hunnit sminka mig heller, och jag ska strax gå. Blä.. Är de fler som känner som jag?

Av Elin - 16 januari 2010 12:30

God morgon alla glada/ledsna människor. Idag är en bra dag, känner de på mig. Jag har precis vaknat, så borde egentligen gå upp och klä på mig hoppa in i duschen och allt sånt, men vem orkar stressa? (Jag i vanliga fall) Men hur som helst, ska ligga kvar i sängen ett ta till så hörs vi snart igen, puss på re!

Presentation

Välkommen till min blogg, här kommer jag skriva om allt ifrån min vardag till de senaste skvallret, läs och njut. Maila mig gärna om saker ni vill se mer av här i bloggen
klotterplanket@hotmail.com

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Himlans bra
 Lite halvkass
 Ultrakass
 Världsabäst
 Du är en skamm för bloggvärlden
 Inget av åvanstående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Klottra här

RSS

Följ bloggen

Välj språk här

Gratis Bio


Ovido - Quiz & Flashcards