klotterplanket

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Elin - 15 januari 2010 23:21

 


Den här bilden får avsluta kvällens bloggande, ska gå och tvätta av mig sminket sätta på mig myskläderna och kolla film! Vi hörs i morgon igen   

Av Elin - 15 januari 2010 22:33

Dagens (kvällens) sminkning går i guld!

 


      Jag har använt följande: HM'S foundation nr 11 white sand, HM'S compact powder nr 12 sandy, HM'S eyeliner white, HM'S eyebrow liner light brown, HM'S ögonfransböjare, MUS cover all mix, MUS eyedust carat, MUS eyedust goldglow, MUS eye primer, Isodara's black mascara och en rosa rouge!   


 

Av Elin - 15 januari 2010 18:22

u är de dags för ljus-party med morsan. Dem kommer och hämtar mig vilken sekund som helst, ska försöka hinna äta lite soppa innan vi åker. Han precis klart med sminket, bilder på de kommer upp så fort jag kommer hem! Glöm inte bort frågestunden, vill ha massvis med frågor att svara på när jag kommer tillbaka! Puss

Av Elin - 15 januari 2010 16:33

Tänkte köra en fråge stund, fråga exakt vad du vill! :) Avslutar frågestunden ikväll eller när tillfälle ges! :)

 

Av Elin - 15 januari 2010 14:42

Vad vill ni se för typ av sminkning idag?!, då jag INTE har hunnit göra dagens make-up ännu!  

Av Elin - 15 januari 2010 12:10

Åh äntligen, känns som de var hudra år sedan jag sov så här bra! Har verkligen fått sova ut i natt och de har varit hur skönt som helst. Fan ligger fortfarande kvar i sängen, borde typ gå up och göra mig i ordning ska träffa Carro lite senare. Fan va jag har saknat henne! Vi ska typ gå ut på promenad och snacka skit, sen får vi se vart vi hamnar. Mr T ska till doktorn idag också, han missa sin första tid men fick en ny så han ska vara där 14:40, stackarn. Funderar på att följa med faktiskt. Ikväll ska jag på ljus party med mamma, känns kul att vi ska göra något ihop förutom att träna. Nä nu kan jag inte ligga här mer, måste gå upp och sätta fart. Vad har ni för er?   

Presentation

Välkommen till min blogg, här kommer jag skriva om allt ifrån min vardag till de senaste skvallret, läs och njut. Maila mig gärna om saker ni vill se mer av här i bloggen
klotterplanket@hotmail.com

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Himlans bra
 Lite halvkass
 Ultrakass
 Världsabäst
 Du är en skamm för bloggvärlden
 Inget av åvanstående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Klottra här

RSS

Följ bloggen

Välj språk här

Gratis Bio


Ovido - Quiz & Flashcards