klotterplanket

Alla inlägg under december 2009

Av Elin - 31 december 2009 16:08

Slänger in en dages make-up här. (varning för dåliga bilder)


Mystisk i silver


 


Jag är ju då amatör när de kommer till sånt här där av inte världens bästa smink eller världens bästa bild, men jag lär mig iaf något nytt varje dag.


Jag har använt följande:

  1. HM'S white sand nr 11
  2. MUS dual foundation Stockholm
  3. HM'S ögonbrynspenna light brown
  4. MUS eye primer
  5. Silver skugga ( vet ej namnet )
  6. eyedust goldglow
  7. ögonfransböjare
  8. Isadora build-up volume mascara black
  9. MUS blush ginger
  10. Nivea's Volume shine wonderfull ( dock ej på bilden )

 

Av Elin - 31 december 2009 15:16

Nu ska vi bocka av lite saker ifrån listan och även lägga till lite saker.
Vart till centrum - check

Vart hem till syrran - check

Duschat - check

Tvättat nyårskläderna - check


Nu är de bara resten kvar, stressigt stressigt. Hörs snart igen. Puss!

Av Elin - 31 december 2009 12:27

Hej på er där ute. Nu har jag precis hunnit vaknat och även ätit frukost, jag vet att klockan är halv ett med vill man orka med nyårsfirandet så är de lika bra att man sover ut ordentligt. ( kan även bero på att jag kollade på Scrubs till klockan halv tre i natt ) Hur som helst, idag ser mitt schema ut så här.

  1. Hoppa in i duschen
  2. Tvätta eventuella nyårskläder
  3. Klä på mig myskläderna och springa ner till centrum
  4. packa inför ikväll eftersom vi ska sova borta
  5. sminka mig
  6. locka håret
  7. Gå till bussen

Och nångång under dagen ska jag försöka hinna med dagens make-up. Nä nu måste jag kila, mycket som ska göras. Puss!

 

Av Elin - 30 december 2009 23:54

Klockan är fem i tolv och jag bestämde mig just för att göra min absolut första dagens make-up. Bilden kanske inte är den bästa så jag vill att ni har överseende med detta men jag har gjort de bästa som går med den kameran jag har.och jag ser rätt trött ut haha. Nåja nog om de.


 

Har använt följande:

HM'S makeup foundation nr 11 white sand

MUS dual foundation Stockholm
HM'S ögonbrynspenna light brown
MUS eyedust goldglow
MAC mulch velvet eye shadow

MAC all that glitters veluxe pearl eye shadow

MUS blush ginger

HM'S ögonfransböjare

Isadora build-up volume mascara 

Så här blev resultatet, godnatt!

Av Elin - 30 december 2009 22:59


Om bara naglarna kunde växa LITE fortare...

Av Elin - 30 december 2009 18:47

Den här reklamen beskriver ju vissa bloggar SÅ bra, med handen på hjärtat. Jag kommer aldrig bli sån, jag lovar! haha.

Hur som helst till något helt annat. Jag funderar på att börja köra dagens make up här i bloggen ( om jag nu lyckas få någon bra bild med min kamera ) vad tror ni om de?   

Av Elin - 30 december 2009 18:08

 Victoria's secret fashion show 2009 ikväll ?

 

20:00-21.00 På kanal 3



Av Elin - 30 december 2009 17:01

Här är en annan jäkligt snygg variant på naglar i samma tema. Svart och guld.

Presentation

Välkommen till min blogg, här kommer jag skriva om allt ifrån min vardag till de senaste skvallret, läs och njut. Maila mig gärna om saker ni vill se mer av här i bloggen
klotterplanket@hotmail.com

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Himlans bra
 Lite halvkass
 Ultrakass
 Världsabäst
 Du är en skamm för bloggvärlden
 Inget av åvanstående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Klottra här

RSS

Följ bloggen

Välj språk här

Gratis Bio


Ovido - Quiz & Flashcards