klotterplanket

Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Elin - 5 januari 2010 23:59


Passar perfekt till pride eller för glada människor   

Av Elin - 5 januari 2010 23:32

 


De du ser på bilden är: MUS blush ginger, MUS eyedust x-ray, MUS cover all mix,

MUS dual foundation helsinki, MUS syntetsborste nr 206 (används till cover all mix)


   

Av Elin - 5 januari 2010 23:25

Elin frågar Tomaz: Vad heter den där filmen med lucky look fast utan lacky look?
Tomaz säger: Ehm va?! :S
Elin säger: Ja, de är en potatis med! Och den där buzz!
Tomaz säger:?! hahahahhahah Va?!
Elin säger: Jamen lucky look du vet?!
Tomaz säger: hahahahahhahaha
Elin säger: Men de finns faktiskt en sån film, den är data animerad.
Tomaz säger: hahahahahahha, menar du Toy story älskling?!
Elin säger: Ja just de! :D
Tomaz säger: hahhhahahahahhhahahha där fick du mig allt å börja skratta.


Jag måste ju säga att jag ger en himla bra förklaring på vilken film jag är ute efter.

Av Elin - 5 januari 2010 22:44

Denna låt gör mig så sjukt lycklig. Varför vet jag egentligen inte. Ska SÅ ha den som introsång på vårt bröllop. Mr T har gått med på de, typ. Om inte annat kommer han göra de, Mohaha!


Av Elin - 5 januari 2010 22:33

Klockan börjar närma sig elva, helt sjukt va tiden går fort när man har roligt. Ska strax krypa ner i sängen och kolla på film, funderar på att se inkheart. Men först ska jag se dokumentären livet som transexuell, intressant! Men får se om gubben går med på de eller om de blir scrubs igen som varje kväll. Missförstå mig rätt, scrubs är kul och jag gillar att ha kvalitetstid med honom. Äsch nu ska jag inte sitta här och snacka om mitt kärleksliv eller vafan jag ska göra av den tid som är kvar på dygnet innan de blir en ny dag. Hoppas ni får/har en underbar kväll där ute. så hörs vi sen. Herrå.

Av Elin - 5 januari 2010 22:26

Hissar: Marabou! Jag har en last som alla människor har min last är just choklad. De finns nog ingen som äter choklad som jag, om jag är så här nu så vill jag nog inte veta hur de kommer bli när jag blir gravid. Om jag fortfarande gillar choklad då, kanske hellre känner för att äta sand. Vad vet jag. Tycker synd om Mr T som får stå ut med mig när de inte finns choklad hemma haha.


Dissar: Människor som ringer och väcker en sjukt tidigt på morgonen för att ändå inte ha något vättigt att säga. Jag har inga problem att gå upp på morgonen, men jag slipper helst då jag är sjukt bra på att sova också faktistk. Tro de eller ej.

Av Elin - 5 januari 2010 22:23

De nya behandlingarna med hög äckelfaktor
Hur långt är du villig att gå för att bli snygg?

Dessa behandlingar får oss att undra om mottot är "ju äckligare, desto effektivare".
Här är världens 5 snuskigaste behandlingar – rösta själv på den du tycker är värst!

Spermabehandlingen: Carolina Gynning skapade rubriker när hon gick ut med att hon testat nya "spermabehandlingen", en ansiktsbehandling med produkter av märket Spermine.
Produkterna innehåller just sperma, som sägs tillföra en massa välgörande antioxidanter.
Dock är sperman framtagen på artificiell väg, vilket sänker äckelfaktorn något.

Fiskbehandlingen:
Dags för en super-peeling?
På Samptuoton Spa i Malaysia kan du effektivt avlägsna alla döda hudceller och orenheter i porerna genom att flyta runt i en pool där garra rufa-fiskar flockas kring dig och mumsar på din hud.
Det låter...kittligt.

Bajsbehandlingen: Vill du ha vacker gud som en japansk geisha?
Då ska du testa "Geisha Facial" på spaet Shizuka i New York.
Ansiktsbehandlingen innehåller fågelbajs från japanska näktergalar, som steriliserats med ultraviolett ljus.
Mjuk hud och sammandragna porer uppges vara resultatet.

Tjurbehandlingen: Sperma nu igen?
Javisst, men den här gången kommer den från tjurar och används i håret (tänk Cameron Diaz i "Den där Mary").
Aberdeen Organic Bull Serum Treatment använder sig av tjursperma för att vårda håret – produkten ska appliceras på nytvättat hår och göra det mjukt och skinande.
Hur företaget får tag på sin speciella ingrediens vill vi inte ens tänka på.

Snigelslembehandlingen: Om du befinner dig i New York City och har 175 dollar att spendera kan du uppsöka Townhouse Spa och njuta av en kladdig ansiktsbehandling innehållande snigelslem.
Slemmet sägs dels skydda huden mot UV-strålning och föroreningar och dels hjälpa hudcellerna och läka och återuppbygga sig.

Vad skulle du helst välja ?

(information taget ifrån msn.se )

Av Elin - 5 januari 2010 20:45

Hej allesammans, jag är fortfarande kvar hemma hos svärmor. Nu har vi druckigt te och ätit lite tårta, när vi kom på den briljanta idén att dricka lite glögg innan vi åker hem. Så jag har inte glömt bort hissar och dissar, jag gör den bara lite senare en jag trodde. Men de blir lätt så när man är en sån viktig person som jag haha. Jaja, vi hörs så fort jag kommer hem. Puss hej.  

Presentation

Välkommen till min blogg, här kommer jag skriva om allt ifrån min vardag till de senaste skvallret, läs och njut. Maila mig gärna om saker ni vill se mer av här i bloggen
klotterplanket@hotmail.com

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Himlans bra
 Lite halvkass
 Ultrakass
 Världsabäst
 Du är en skamm för bloggvärlden
 Inget av åvanstående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Klottra här

RSS

Följ bloggen

Välj språk här

Gratis Bio


Ovido - Quiz & Flashcards