klotterplanket

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Elin - 3 januari 2010 23:36

Funderar på att göra en videoblogg i morgon. Är de något som skulle uppskattas och vara intressant? Tänkte i så fall göra en videoblogg där jag sminkar mig, vad tror ni?    eller   ? Kanske har ni något annat roligt förslag som ni vill att jag ska göra.

Av Elin - 3 januari 2010 23:12


Du vet vem du är...   

Av Elin - 3 januari 2010 22:55

Filmen var hur gullig som helst, önskar jag hade en minimoj. Eller åtminstonde chansen att få träffa en, haha störd man är. Nä nu skag jag köra igång hissar och dissar.



Hissar: Min laptop. Utan den skulle de antagligen inte finnas en blogg att läsa precis just nu, inte min iallafall. De är ingen speciell egentligen, men den är helt perfekt. Jag har hur mycket filmer som helst på den som får mina kvällar att gå eftersom de bara är skit på tv. Och man kan ta med den överallt, just nu ligger jag nedbäddad i sängen och ska strax se scrubs.


Dissar:  Falska människor, jag känner flera stycken. Men de är ingen som direkt ligger mig varmt om hjärtat, de gjorde de förut men inte längre. De är en person där ute som jag saknar väldigt mycket. Innerst inne vet du nog själv att de är just dig jag menar. Jag känner inte igen dig längre, du har gått blivit en sån människa vi båda tyckt illa om under alla år. Allt är inte som de verkar, de är egentligen mycket värre. De har man fått lära sig den hårda vägen.

Av Elin - 3 januari 2010 21:00

Finns de något skönare än när man har duschat/badat och krypa ner i en renbäddad säng? Nä jag tror fan inte de, inte vad jag kan komma på iallafall. Och inte nog med de, har bäddat med sjukt snygga lakan! Nu ska jag öppna min chokladkaka och kolla på film. Jag ska se, Arthur and the invisibles. Ja jag har fastnat för barnfilmer, dem är ju bra. De är första gången jag ser den, så skriver sen vad jag tyckte om filmen. Dessutom ska jag ju göra min vanliga hissar och dissar, så vi ses efter filmen. Förresten, vad ska ni göra ikväll?     

Av Elin - 3 januari 2010 20:24

Nu är grannen i gång med sitt dragspel!   De är ju ingen skönsång direkt för nu sätter han igång å sjunga också haha. Jaja, de var längesen man hörde han så han kan få hålla på. De har börjat snöa igen och jag har precis kommit upp ifrån badet. Sa ju att ni skulle få en bild på mig i ansiktsmask så här kommer den och lite andra produkter jag använt mig av.


        


Jag har använt följande: 


För ansiktet: Face mask raspberry smoothie pore cleansing mask
Facial scrub strawberry (whit  real straberry extract)


För kroppen: Body scrub strawberry (whit  real straberry extract)
WELEDA Lavender creamy body wash (avslappnande duschcreme med lavender)


För håret: Naturelle shampoo creamy apricot (innehåller veteprotein)
Naturelle balsam apple fresh (innehåller veteprotein)
Hair repair hår inpackning med jordgubbsdoft


I badet: Bath Fizz lavender/vanilla


Och doftljus, plus boken Att älska som en porrstjärna av Jenna Jameson

Av Elin - 3 januari 2010 18:53

Seså mina kära läsare, nu har syster S varit här och hämtat hem voven igen. Ursch va tomt de blir utan honom här omkring. Fast lite skönt också, för han tar sån jävla plats i sängen när han bredar ut sig haha. Hur som helst, nu är de kväll och jag har inget planerat. SKÖNT! Nu är de dags för bad, och här ska ansiktsmask och allt på, kanske får ni se bild senare   

Av Elin - 3 januari 2010 17:19

Anisktsmasker är som ni för modligen redan vet hur bra som helst för ansiktet. Men något som inte alla vet är att du lätt kan slänga ihop en ansiksmask av dem saker du ofta har hemma i stället för att gå och köpa en färig. Här kommer några exempel på billiga ansiksmasker du kan göra.


För normal till blandad hy : 1 msk honung, 1 msk naturell yoghurt. Blanda ihop ingredienserna och massera försiktit in i huden, låt verka i ungefär 20 min. Skölj av med ljummet vatten.


För torr hy : 1 msk havremjöl och 1 äggula. Rör ihop ingredienserna och pensla försiktit på blandningen i ansiktet. Låt verka i 20 min skölj sedan bort med ljummet vatten.


Acne och finnar: 1 msk , 2 msk vinäger, 1 dl vatten. blanda ihop ingredienserna massera sedan in de i asniktet och låt verka i ungefär 20 min innan du sköljer bort med ljummet vatten.


Du kan även mosa ner olika sorters frukter och använda som ansiktmask.

Tex: Aprikos, avokado, banan, persika, papaya och äpple är för torr hy. Ananas, citron, jordgubbar, päron är för fet hy. Man kan helt enkelt exprementera lite som man själv vill.  

Av Elin - 3 januari 2010 16:21

Nu har vi precis kommit in efter en lång skogspromenad. Hur skönt som helst, hade långkallingar å de på mig för att inte frysa. Har även hunnit med att äta lite soppa. Snart kommer syster S hit också. Men innan de tänkte jag vissa er lite bilder ifrån promenaden.


               

Presentation

Välkommen till min blogg, här kommer jag skriva om allt ifrån min vardag till de senaste skvallret, läs och njut. Maila mig gärna om saker ni vill se mer av här i bloggen
klotterplanket@hotmail.com

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Himlans bra
 Lite halvkass
 Ultrakass
 Världsabäst
 Du är en skamm för bloggvärlden
 Inget av åvanstående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Klottra här

RSS

Följ bloggen

Välj språk här

Gratis Bio


Ovido - Quiz & Flashcards