klotterplanket

Alla inlägg under februari 2010

Av Elin - 28 februari 2010 19:58

Nu är man hemma igen, känns hur bra som helst faktiskt. Tänkte lägga upp lite smakprov på lite av de jag har köpt idag, senare ikväll kommer de även upp en videoblogg där jag visar lite fler grejer, titta och njut.


 

   


Ser ni hur fint allt matchar! :)

Av Elin - 28 februari 2010 12:49

Nu bär de först av till IKEA för att handla in lite grejer till lägenheten. Efter de så åker vi och storhandlar, känns som de kommer bli en toppen dag faktiskt för jag gillar att göra både och. Hur ser er södag ut? Slänger in lite bilder sen på vad vi lyckades roffa åt oss.

Av Elin - 28 februari 2010 00:51

Kan inte sova, så jag ligger och kollar på första säsongen av One tree hill. Kan i stort sett inte bli bättre, jag menar denna serie är grym! Vad har ni för er då? Ute och skakar era lurviga, sover. Ja tell me! Nä nu ska jag fortsätta äta mina majskorn och fortsätta kolla. Gaah de ska bli så skönt att storhandla i morrn!

Av Elin - 27 februari 2010 23:20

 


 


 


 

Av Elin - 27 februari 2010 18:14

Sitter och kollar på 10 orsaker till att hata dig. Jag verkligen ÄLSKAR den filmen. För er som inte sett den, se den förtusan. Den går på 6:an.


Amerikansk komedi från 1999. Redan första dagen i nya skolan faller Cameron pladask för vackra Bianca, men Bianca får inte gå ut med killar för sin pappa. Han ställer som ultimatum att först när den griniga, totalt hopplösa storasystern Kat också går ut med killar, är det dags för Bianca. Cameron försöker lösa problemet genom att hitta en kille som kan tänka sig att gå ut med Kat.

I rollerna: Heath Ledger, Julia Stiles, Joseph-Gordon Levitt, Larisa Oleynik, David Krumholtz. Regi: Gil Junger.


Av Elin - 27 februari 2010 16:46




Av Elin - 27 februari 2010 12:41

Shit vilken galen kväll de blev igår alltså. De började me att jag och Tomaz bara skulle gå ner på passione och äta lite mat, de blev en plankstek med bacardibreezer watermelon. Sen kom Moa och pappa Peter dit och höll oss sällskap, satt och snacka lite sen var jag och moa tvungen att gå eftersom jag skulle sminka henne, men de sket sig så jag gick tillbaka igen. Vi skulle ju även ha gått och kolla på hockeyn hos Rille, men de sket sig också eftersom Finland vart utklassade, så vi bestämde oss för att sitta kvar där ett ta till. Vi satt faktiskit kvar till stägning, så alkoholen som vi hade köpt på systemet fick vi lov att lämna kvar eftersom polisen och de stod utanför. Men Tomaz kusin som jobbar där lyckades få ut den så vi hämtar väl den ikväll eller så. Men vi hade faktiskt riktigt kul, vi dansade, snacka, skratta och drack lite till. Lyckad kväll måste jag säga.


 

Presentation

Välkommen till min blogg, här kommer jag skriva om allt ifrån min vardag till de senaste skvallret, läs och njut. Maila mig gärna om saker ni vill se mer av här i bloggen
klotterplanket@hotmail.com

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Himlans bra
 Lite halvkass
 Ultrakass
 Världsabäst
 Du är en skamm för bloggvärlden
 Inget av åvanstående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Klottra här

RSS

Följ bloggen

Välj språk här

Gratis Bio


Ovido - Quiz & Flashcards