klotterplanket

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Elin - 12 januari 2010 21:52

Kryper ner i sängen och kollar lite scrubs innan jag somnar. Ska försöka lägga mig tidigt idag så jag kommer upp i morgon, man vill ju vara så snygg och fräsch som möjligt! Förlåt för att de har varit så dålig uppdatering och lite smink i bloggen nu dem senaste dagarna, men de är bara för att jag har fullt upp och jag ska försöka bättra på de så gått jag kan. Kom gärna med tips om vad jag kan skriva och vad ni vill läsa, nu tack och godnatt!   

Av Elin - 12 januari 2010 20:36

  Så här känner jag mig just nu! Lite baktung. Kom just hem ifrån träningen.

Av Elin - 12 januari 2010 17:32

Då har man hunnit laga middag ätit upp den OCH packat träningskläder då! Hur nice är inte de, fan ska bli skönt att äntligen komma igång med träningen ordentligt. Ska strax gå och tvätta bort sminket och allt så jag är klar när syrran och dem ringer. Ska bli så jävla skönt och sätta i hårinpackningen och gå och sätta mig i bastun, fan va jag har längtat. Nog pratat om de, nu ska jag gå och fixa det sista så hörs vi sen igen efter träningen. Herrå!


 

Av Elin - 12 januari 2010 15:10

 

Här har då min syster gått lös på mig, och gjort en vanlig bassminkning på mig med allt vad de innebär för att pröva sina nya produkter hon precis fått ifrån mist. I morgon åker jag in till stan för att sitta modell, även på torsdag också. Ser fram emot de som fan, då får jag se lite mer hur dem jobbar och hur skolan är som jag ska gå på! Jaja, kan ju inte skriva så mycket om de eftersom jag inte har produkternas namn eller så. Men här ser ni iaf hur de ser ut.

Av Elin - 12 januari 2010 10:41

Nu är jag med i en tävling där man kan bli veckans modell, bli det du också, genom att gå in på den här sidan och skriv en kommentar och länka i din blogg:

http://topmodelss.devote.se/blogs/3542047/--10027--vem-vill-bli---.htm

Av Elin - 12 januari 2010 10:19

Så där ja, då var man påklädd och fixad och allt (utom sminket). Ska strax gå hem till morsan där syrran befinner sig. Vi ska typ ha make up dag! haha jävligt kul tycker jag. Hon har ju precis börjat plugga här så de finns en massa härligheter hon har fått med sig hem ifrån mist! Jäähoo! Och jag är självklart försökskaninen, på egen vilja självklart. Och i morgon och på torsdag ska jag sitta modell, spännade spännande. Men mer om de får ni antingen höra om lite senare eller i morgon bitti. Nä nu ska jag gå och krama och pussa lite på Mr T han är hemma och är sjuk idag stackarn, hörs sen! Tjingeling.

Av Elin - 12 januari 2010 09:07

God morgon världen! Shit jag är uppe tidigt idag ( för att vara jag ). Men de blir lätt så när man planerat heldag med syrran. Jag måste säga att jag har längtat lite, de är inte så att vi har de speciellt ofta då hon egentligen bor i lkpg. Hur som helst, nu ska jag gå upp och göra mig i ordning, klä på mig varma kläder för att sedan bege mig ut på promenad. Vad ska ni göra idag? Skola, jobb, tell me!     

Presentation

Välkommen till min blogg, här kommer jag skriva om allt ifrån min vardag till de senaste skvallret, läs och njut. Maila mig gärna om saker ni vill se mer av här i bloggen
klotterplanket@hotmail.com

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Himlans bra
 Lite halvkass
 Ultrakass
 Världsabäst
 Du är en skamm för bloggvärlden
 Inget av åvanstående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Klottra här

RSS

Följ bloggen

Välj språk här

Gratis Bio


Ovido - Quiz & Flashcards