klotterplanket

Alla inlägg under januari 2010

Av Elin - 31 januari 2010 21:29

 

De blev ingen tupering idag tyvärr =/ så därför kom inte ett resultat på de upp. Men här är sminkningen jag hade tänkt haft till de. Blev inte riktigt som jag hade tänkt. Men tuperingen kommer upp en annan gång, jag lovar!

Av Elin - 31 januari 2010 15:01

Nu har jag badat, satt på mig kläder och även torkat håret. Nu väntar jag bara på att syrran ska komma hit och sätta igån med mitt hår. De lär ju ta ett ta om man säger så, de är ju rätt långt! Ska strax sminka mig också, vet fortfarande inte hur haha. Men de blir nog en form av sotning då jag vill ha en liten rockigare look! Vad har ni för er där ute?   

Av Elin - 31 januari 2010 11:12

Vad tycker DU att jag ska ha för sminkning till mitt grymt stora tuperade hår?   


Bomba kommentarsfältet nu!


Av Elin - 31 januari 2010 11:04

Tjenamors!    Har ni sovit gått?

Det har iallafall jag gjort, hela natten dessutom så nu är jag utvilad som bara den. Igår såg vi på en sån sjuk film, number 23, har ni sett den? Verkligen allt kretsa runt den där jäkla siffran, tillslut låg man ju själv och tänkte och räkna i soffa. Lite små creepy! Men jag tyckte ändå att filmen var helt okej, lite annorlunda och se Jim carrey i en seriös film bara. I början tänkte jag bara på när han kom ut ur noshörningsarslet haha.


Nä nu till något annat, idag så kommer min kära syster hit ( som ni märker så är de inte samma syster jag pratar om hela tiden, jag har ju en del ) hon ska nämligen tupéra mitt hår! De kommer bli awesome. Måste komma på någon grym sminkning till de, har ni något/några förslag till de? Snälla skicka dem till mig i så fall, uppskattar alla!


Nu ska jag fixa någon frukost, om bara den där jäkla "flyttfirman" kunde flytta lite tystare.

Av Elin - 30 januari 2010 21:16

Nu har dem åkt. Jag har precis lagt mig på soffan och kollar på förlossningskliniken eller vad de heter.  Men de lustiga är att dem inte vet om att dem är det. Gu tänk om de skulle hända en, jag kan inte förstå att man inte vet om de. Man känner sånt på sig. På tal om något annat, fan va jag är mätt! Har precis ätit en pizza, och herre jösses va den var god! Tack världens bästa syster! Nä nu ska jag fortsätta kolla Tv, så fort Mr T är klar så ska vi sätta på en film och bara mysa. Skönt. Vad gör ni ikväll? Är med pojk/flickvän, festar, hemmakväll?   


P.s gu va jag vill ha en bebis. Ds.

Av Elin - 30 januari 2010 16:25

Av ren vana sitter jag framför datorn och då klickar jag självklart in här. Men inte har jag något speciellt att skriva om. Så de här kommer bli ett sånt här tråkigt inlägg. Benzo ligger och sover och jag har nyss snackat skit med syrran, rätt skönt att göra de ibland. Ungefär vi sex så kommer syrran och hämtar upp vilddjuret, så jag får minsan ha honom ett litet ta till. Nä fan va ointressant de här var, men du läste de säkert ändå. Men kom ihåg jag varnade dig.   

Av Elin - 30 januari 2010 15:40

    


Så här blev sminkningen, den gick i brunt och lite guld. Måste säga att hon passade i de faktiskt, riktigt snyggt! Vad tycker ni?  

Av Elin - 30 januari 2010 12:32

Snart kommer min moster hit för att bli sminkad av mig. Konstigt nog så är jag nervös haha, varför är jag de? Kanske för att jag bara sminkat kompisar och mig själv innan. Men de kommer nog gå bra, jag vet ju att jag inte är helt kass på de jag gör. Nåja, ska strax sätta på kaffet och förbereda innan hon kommer, plocka fram en skål med vatten, borstar, ögonskuggor, tops och så där. Förhoppingsvis kommer resultatet upp senare!   


    

Presentation

Välkommen till min blogg, här kommer jag skriva om allt ifrån min vardag till de senaste skvallret, läs och njut. Maila mig gärna om saker ni vill se mer av här i bloggen
klotterplanket@hotmail.com

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Himlans bra
 Lite halvkass
 Ultrakass
 Världsabäst
 Du är en skamm för bloggvärlden
 Inget av åvanstående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Klottra här

RSS

Följ bloggen

Välj språk här

Gratis Bio


Ovido - Quiz & Flashcards