klotterplanket

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Elin - 18 januari 2010 21:32

Hur hittade du min blogg?   


       

Av Elin - 18 januari 2010 21:19


Den här filmen ska vi se ikväll, någon som sett den och vet om den är bra?  

Av Elin - 18 januari 2010 20:49

Jisses va skönt de var att simma idag, känner redan skillnad ifrån innan. Förvånansvärt nog var de massor och simma idag, men trots de flöt de på rätt bra iallafall. Efter simmningen blev de apselsin i bastun! Lovely. Har du inte testat de innan så GÖR de. Jag smörjde även in kroppen efteråt med en bodylotion ifrån body shop med doft av passion. I love it! Nu ska jag fortsätta dricka upp mitt te, sen ska jag krypa ner i sängen och kolla film med Mr T.

Av Elin - 18 januari 2010 18:40

Har ätit middag, städat och bytit om. Nu är de träning för hela slanten! Woho. Kommer med andra ord basta ikväll :D Love it. Nä nu är de på med ytterkläderna dem är strax här. Vad har ni för er under vardagskvällarna? Hörs sen, kram kram

Av Elin - 18 januari 2010 16:34

 


Jag har använt följande: HM'S foundation nr 11 white sand, HM'S compact powder nr 12 sandy, Hm's ögonbrynspenna light brown, HM'S kalajpenna svart, MUS eyedust goldglow, MUS blush ginger och Isadora black mascara.

Av Elin - 18 januari 2010 15:47

Jävla grann jävel! Fan MÅSTE han spela sitt förbaskade dragspel mitt i porten?! De låter förjävligt! Jag har typ hösta volym på tv:n men hör knappt för de låter som han spelar mitt i mitt vardagsrum!! Snart trycker jag ner de där jäkla spelet i halsen på han, skratta bäst som skratta sist!  


Han              Jag

    

Av Elin - 18 januari 2010 15:33

Hallå alla glada!    Hur har dagen varit så här långt? Min dag har en så länge varit kanon, de har varit en lugn dag. De var lugnt tempo på jobbet, hur skönt som helst. Efter de så drog jag ham till Syster A en sväng och hade lite kvalitetstid med Lill H. Så mysigt, vi drack te snacka om allt mellan himmel och jord. Nu sitter jag här i soffan, har öppnat ballkongdörren lite så jag kan passa på att vädra medans de är varmt. Tror fan jag hamnat i klimakteriet (fysiskt omöjligt egentligen men jag börjar fan undra) Nä innan de här inlägget spårar ut helt så lägger jag av här! Vi hörs snart igen.

 

Av Elin - 18 januari 2010 06:12

Ojoj jag är vaken, påklädd OCH har fått i mig frukost! Jisses, de trodde jag aldrig inte så här lätt iaf. Ska strax kila iväg till jobbet, ville bara säga god morgon till er läsare först. Hoppas ni får en underbar dag! Så hörs vi när vi hörs   Puss och kam!

Presentation

Välkommen till min blogg, här kommer jag skriva om allt ifrån min vardag till de senaste skvallret, läs och njut. Maila mig gärna om saker ni vill se mer av här i bloggen
klotterplanket@hotmail.com

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Himlans bra
 Lite halvkass
 Ultrakass
 Världsabäst
 Du är en skamm för bloggvärlden
 Inget av åvanstående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Klottra här

RSS

Följ bloggen

Välj språk här

Gratis Bio


Ovido - Quiz & Flashcards