klotterplanket

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Elin - 17 januari 2010 21:46

Godnatt alla kära läsare, nu har vi krypit ner i sängen och ska kolla lite film. Ska upp halv sex i morgon för att gå och jobba, hur ska detta gå?! Jag som vänt på dynet totalt och inte är ett dugg trött. Träning i morgon också. Nä nu ska vi starta filmen, godnatt!   



 

Vi på hultsfred 2008   

Av Elin - 17 januari 2010 20:38

Har badat, ätit middag, diskat och satt mig i tv soffan. Har även målat naglarna!  Hör och häpnad, de trodde jag aldrig att jag skulle göra. Har ju då bitit på mina naglar i 19 års tid, slutade bita på naglarna den dagen så bloggen startade, så de är snart en månad sen. Känner mig duktig! Resultatet på de kanske kommer upp senare. Haha. Nä jag skulle väl bara dela med mig av de, ska fortsätta kolla på blåsningen nu. Vad gör ni förresten?


 

Av Elin - 17 januari 2010 15:35


Av Elin - 17 januari 2010 15:30

Den här filmen hade vi tänkt se ikväll, någon som sett den och vet om den är bra?


Av Elin - 17 januari 2010 13:55

Så där ja, då var man hemma igen då. Skönt måste jag säga, eftersom de var som de var där borta. Om man bortser ifrån de så var de mysigt, vi spela DJ HERO, stöpte ljus och kolla på filmen sommaren med Göran. Fan vilke kass film! haha. Hatar skådisarna som är med, så jäkla värdelös så vad ni en gör se inte den, om ni inte vill ha en skit tråkig film att se på förstås. Nä nu orkar jag inte sitta här med, ska byta om sen ska vi ner till centrum och handla mjölk för ikväll är de myskväll. Och myskvällar är lika med AWESOME!

Presentation

Välkommen till min blogg, här kommer jag skriva om allt ifrån min vardag till de senaste skvallret, läs och njut. Maila mig gärna om saker ni vill se mer av här i bloggen
klotterplanket@hotmail.com

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Himlans bra
 Lite halvkass
 Ultrakass
 Världsabäst
 Du är en skamm för bloggvärlden
 Inget av åvanstående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Klottra här

RSS

Följ bloggen

Välj språk här

Gratis Bio


Ovido - Quiz & Flashcards