klotterplanket

Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Elin - 28 januari 2010 17:45

Som ni har märkt så älskar jag att sminka mig och leka med färger och så vidare, men nu har jag en fråga till er. För att jag ska bli bättre på de jag gör så undrar jag om någon utav er kan tänka er att sitta modell för mig? På så sett får jag chansen att sminka olika hudtyper, olika ögonfärger osv. Och om resultatet blir bra så kan jag lägga ut bilderna här i bloggen?    vad tycker ni?


 

Av Elin - 28 januari 2010 17:39

Älsklingen väckte mig när han kom hem ifrån jobbet, då hade han tappat upp ett bad åt oss, underbart sett att vakna på, tycker ni inte? Jag scrubade kroppen med min jordgubbspeeling ansiktspeeling, sen fick även naglarna en vitaminboost. Smörjde in naglarna/nagelbanden med olja och så vidare så nu är jag hur fin som helst.


Jo jag ville passa på och tacka för alla snälla kommentarer om mina sminkningar jag gör, och allt annat här i bloggen. Uppskattar var enda en! Ni gör mig alltid på så bra humör, tack för de.   

Av Elin - 28 januari 2010 12:19

   

Jag har använt följande:

Min ordinarie bas  ( se tidigare inlägg )

MAC all that glitters

MAC mulch velvet

MUS eyedust goldglow

MUS eyedust celebration

MUS blush ginger

Avslutade hela baletten med en ögonfransböjare ( dock inte på bilden )


Av Elin - 28 januari 2010 11:18

Så här såg de ut i morse då jag var på väg till jobbet, lite mysigt ändå. Ville lägga mig ner och göra en snöängel, men ångrade mig ganska snart då jag förstod att de skulle bli rätt kallt. Men snön låg där helt orörd, den påminnde om ett bomullstecke, fast kallare.


       


Av Elin - 28 januari 2010 06:20

De är snökaos utanför dörren, min lust att gå till jobbet dog rätt rejält. Om man ska se de positivt så har jag varit vaken sen halv sex i morse, så kommer antagligen inte vara lika trött på jobbet. Eller så är de det jag kommer. Mr T stressa iväg i morse stackarn, helt i onödan. Han fick ett sms att dem skulle avvakta till klockan sju om de blir någon skottning av tak eller ej, som tur är så bor hans kusiner i närheten så han hoppa av tåget och traska dit. Nä ursch nu börjar de närma sig, ska strax gå ut och jag har ingen som helst lust att göra de. Kan man sjukanmäla sig på grund utav lathet? Klart man kan. Men jag ska inte göra de, jag ska ta mig dit jag ska vara stolt över de och sen ska jag hem och lägga mig på soffan. mmm soffan.


 

Presentation

Välkommen till min blogg, här kommer jag skriva om allt ifrån min vardag till de senaste skvallret, läs och njut. Maila mig gärna om saker ni vill se mer av här i bloggen
klotterplanket@hotmail.com

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Himlans bra
 Lite halvkass
 Ultrakass
 Världsabäst
 Du är en skamm för bloggvärlden
 Inget av åvanstående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Klottra här

RSS

Följ bloggen

Välj språk här

Gratis Bio


Ovido - Quiz & Flashcards