klotterplanket

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Elin - 19 januari 2010 21:27

               



Någon färg som fattas?! :O    

Wii

Av Elin - 19 januari 2010 20:24

Nu sitter vi och nördar super mario galaxy till wii! Så jäkla kul. Väntar på att Carro ska ringa och berätta hur de blir imorrn, ska nämligen sminka henne innan hon ska på plåtning. Jajemen, sån är jag! Ska bli riktigt kul faktiskt, får reda på tema och de ikväll så de ser jag fram emot. Ska även jobba i morrn också, känns bra att dra in lite stålar faktiskt. Sånt behövs alltid. Nä nu är de min tur att spela, så ville i princip bara säga hej. Hoppas ni har en underbar kväll, puss!

Av Elin - 19 januari 2010 19:14

Har precis badat och en doft av jordgubbar fyller hela vardagsrummet! Tänk va gott, en stor skål med jordgubbar, eller en kall cider med jordgubbar på ballkongen på sommaren. Sitter framför tv:n och kollar på bigest looser, känns skönt att jag har gymkort OCH faktiskt använder de haha. Blir lite småpepp att träna galet när man ser såna här program. Men eftersom jag inte är någon rikemansbloggare så har jag ju inte råd med en personlig tränare, finns bättre saker att spänndera pengar på. Typ mig?!    haha nä nu ska jag sluta med min egoboost, eller? Folk verkar ju digga sånt. Nä nu ska jag göra mig en STOR kopp te och bara njuta av kvällen.


    

Av Elin - 19 januari 2010 16:24

  Handgjord ögonskugga utan vax och oljor. En skugga av högsta kvalitet som sitter hela dagen utan att lägga sig i veck. Innehåller mycket pigment, är dryg och har lång hållbarhet.

Miami. En solnedgång och en apelsin beskriver bäst den här nyansen, skuggan passar dig som vågar lite mer. Orange är en bra komplementfärg till blått och framhäver därför blåa ögon maximalt.


Innehåll 10 ml.

Pris: 120,00 kr



Av Elin - 19 januari 2010 14:57

Av Elin - 19 januari 2010 12:08

 


Detta har jag använt: Hm's foundation nr 11 sandy, Hm's compact powder nr 12 sandy, Hm's eyebrow liner light brown, Hm's eyeliner black, MUS eye primer, MUS eyedust moist, MUS eyedust goldglow, MUS blush ginger, MUS dual foundation helsinki, och isadora black mascara.


 

Av Elin - 19 januari 2010 11:13

Gör om din favoritögonskugga till eyeliner. Urban Decay Eyeshadow Transforing Lotion. 199 kr på Blush.se.

 

Av Elin - 19 januari 2010 05:48

Upp och hoppa ligg inte och dra dig, du och jag måste fånga dagen. De ända jag vill just nu är att krypa ner under täcket lägga mig på kudden och somna om. De skulle gå på mindre en fem sekunder. Dumma dumma tisdag. Men vafan, vem är jag att klaga? Mina dagar går snabbt och jag har inte ett fysisktjobb. Jag är bara så jäla trött, ögonen öppnar sig knappt. FÖRLÅT.

Presentation

Välkommen till min blogg, här kommer jag skriva om allt ifrån min vardag till de senaste skvallret, läs och njut. Maila mig gärna om saker ni vill se mer av här i bloggen
klotterplanket@hotmail.com

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Himlans bra
 Lite halvkass
 Ultrakass
 Världsabäst
 Du är en skamm för bloggvärlden
 Inget av åvanstående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Klottra här

RSS

Följ bloggen

Välj språk här

Gratis Bio


Ovido - Quiz & Flashcards