klotterplanket

Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Elin - 25 januari 2010 21:04

 


Är sjukt sugen på att gå loss på en kropp och låta kreativiten tala! Om ni fick chans att göra en, vad skulle ni göra då?   

Av Elin - 25 januari 2010 16:57

Håll i hatten nu är de dags för tävling här i bloggen! Och inte vilken tävling som helst utan självklart kommer den handla om smink. Idag tänkte jag ha en tävling om mascara. De går till på följand sett:


Fråga - När är de dags att slänga sin mascara?


1) Svara rätt på frågan


2 ) Länka till inlägget i din blogg.


3 ) Svaret hittar du någonstans i bloggen.


4 ) Vinnaren får sin blogg länkad ! Lycka till!   


 

Av Elin - 25 januari 2010 16:15

   

Jag har använt följande:

HM'S foundation

Hm's compcat powder

Hm's eyebrow liner

MUS eyeprimer

MUS eyedust goldglow

MUS eyedust cocktail

MUS cubershadow ra

En rosa-lila ögonskugga

en lila ögonskugga

HM's eyeliner black

HM's eyeliner white

ögonfransböjare

Isadora black mascara

och MUS blush ginger.


(Ber om ursäkt för dåliga bilder)

Presentation

Välkommen till min blogg, här kommer jag skriva om allt ifrån min vardag till de senaste skvallret, läs och njut. Maila mig gärna om saker ni vill se mer av här i bloggen
klotterplanket@hotmail.com

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Himlans bra
 Lite halvkass
 Ultrakass
 Världsabäst
 Du är en skamm för bloggvärlden
 Inget av åvanstående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Klottra här

RSS

Följ bloggen

Välj språk här

Gratis Bio


Ovido - Quiz & Flashcards