klotterplanket

Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Elin - 1 januari 2010 21:22

Godkväll kära läsare.

Nu har jag tänt ljus i lägenheten, ska sätta på mig myskläderna och krypa ner i sängen för att kolla på Spiderwick. Ja jag vet att jag är sen som inte har sett den ännu, så uppdaterar senare om vad jag tyckte om filmen antingen ikväll eller i morgon bitti. Vad har ni själva för er ikväll? Ligger ni fortfarande bakis eller vad gör ni?   


 

Jag

Av Elin - 1 januari 2010 19:47


Hissar   


Mr T - För att han övertalade mig till att göra de här och faktiskt stöttar mig när de kommer till mitt intresse. De är inte många som skulle göra de, men han försöker verkligen genom att ställa frågor om de hjälper mig leta efter en passande skola att plugga på och så vidare. Så de ända jag vill säga honom just nu är TACK! Tack för att du gör de här för mig och att du ger mig en spark i arslet då jag faktiskt behöver en.   





Dissar   


Pengar - Ja som ni alla vet så är de dyrt att fira både jul och nyår och dessutom ha en lägenhet att ta hand om. Så jag väljer att dissa pengar just för att jag blir så sjukt jävla irriterad på att allt ska kretsa kring de, och de spelar ingen roll vad de gäller. ALLT kostar! Blä för de. Blä för att vara en fattig student.    

Av Elin - 1 januari 2010 19:18


COVER ALL MIX

Make Up Stores absoluta stolthet och storsäljare! Detta är en högpigmenterad concealer med neutraliserande egenskaper. En vanlig concealer döljer genom att täcka, Cover all Mix är fungerar som neutraliserare viket betyder att den dels döljer genom att täcker, men framför allt döljer genom de neutraliserande pigmenten.
Gul neutraliserar röda partier såsom ytliga blodkärl, blemmor etc.
Orange neutraliserar blåa toner i ansiktet som t ex under ögonen.
Beige används för att ljusa upp de båda färgerna och som bas på t ex ögonlocken. Kan även användas som high lighter under exempelvis ögonbrynet.

nyckelingrediens

  • E-vitamin: (Tocopheryl Acetate) Binder och bibehåller fukt, skyddar huden och stimulerar cellproduktionen.

(text tagen direkt ifrån make up stores hemsida.)

De här är en produkt jag inte skulle kunna leva utan, första gången jag provade den blev jag näst intill frälst och jag köpte en samma dag. Ända sen dess har den varit en trogen följeslagare dag ut och dag in. Har du den inte redan? Vad väntar du på, köp en nu för bara 265 kronor. De är helt klart värt pengarna!   

Av Elin - 1 januari 2010 17:18

Hej på er!

Nu har man äntligen kommit hem, vad är de man brukar säga? Borta bra men hemma bäst. Och de stämmer faktiskt. Tänk nu är de nytt år och allt, de är inte klokt vad tiden går fort. Vi hade en underbar nyårsafton, hur lugn som helst. De behövdes verkligen, och lugn behöver nödvändigtvis inte menas med tråkig. Nej nej, långt ifrån. Vi åkte hem till Matilda så vi var där ungefär vid sex, då började vi göra i årdning förätten vilket bestod av toast skagen! Mums. Medans jag höll på med den försökte Mr T och Matilda få igång spis och ung vilket inte var de lättaste då de var gasspis haha. Slutade med att Matilda ringde sin kära pappa som berättade hur vi skulle göra. Med tändaren i högsta hugg och jag som trycker in knappen vart de ett jävla tryck trodde halva ögonbrynen skulle ryka med. haha, men kul va de. Till varmrätt vart de kött, pommes och beasås till de ett glas vin. Och som efterrätt blev de tigerpudding (chokladpudding och grädde varvat i en kopp) med en jordgubbe på toppen. När allt var uppätet så tog vi in efterätten i vardagsrummet och började spela spel sen var de dags att gå ut och kolla på raketer. Och till vår förvåning såg vi knappt några raketer överhuvudtaget men då hade vi inte pallat oss ner till slussen heller. Nåja, de var min nyår i korta men väldigt beskrivande drag. Hur mysig som helst. Hur var ert nyår?                                               Jag och min Mr T 

Av Elin - 1 januari 2010 17:01

Slänger in årets första make-up!   


Reggae inspirerat


 


Jag har använt följande:


MUS cover all mix

HM'S  makeup foundation nr 11 white sand

MUS dual foundation Sthlm

MUS eye primer

MUS eyedust goldglow

MUS eyedust cocktail

MUS cubershadow ra

MUS blush ginger (även som ögonskugga)

HM'S svarta kajalpenna

Isadora black mascara


Såhär blev slutresultatet

 


Presentation

Välkommen till min blogg, här kommer jag skriva om allt ifrån min vardag till de senaste skvallret, läs och njut. Maila mig gärna om saker ni vill se mer av här i bloggen
klotterplanket@hotmail.com

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Himlans bra
 Lite halvkass
 Ultrakass
 Världsabäst
 Du är en skamm för bloggvärlden
 Inget av åvanstående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Klottra här

RSS

Följ bloggen

Välj språk här

Gratis Bio


Ovido - Quiz & Flashcards