klotterplanket

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Elin - 13 januari 2010 21:23

Hej ni glömmer väl inte rösta på mig tills veckans blogg hos http://alltomfelicia.bloggplatsen.se/ Kom igen nu allesammans nu tar vi de här! Nu hjälps vi åt och sprida den här bloggen så den blir ännu större! tack för er som röstar!  

 

Av Elin - 13 januari 2010 17:30

1 ) Börja med att använda en foundation med flytande och utjämnande egenskaper för att dölja linjer och rynkor.


2 ) Noppa ögonen underifrån för att ge ögonen ett lyft, fyll sedan i brynen med en ögonbrynsskugga vilket öppnar upp ögonen och ramar in blicken.


3 ) Trolla bort häng genom att använda ljusa färger på din ögon makeup. Lägg skuggan på hela ögonlocket och sudda den upp mot ögonbrynet. Lägg även ögonskuggan i  den inre ögonvrån för att öppna upp ögat. Den mörka skuggan läggs i globlinjen och den yttre delen av ögat för en mer markerad blick.


4 ) Upplever du att fransarna blivit färre och kortare med åren? Förstärk intrycket av mycket fransar genom att lägga en eyeliner längs med översta fransraden.


5 ) Använd en mascara som kommer åt och färgar alla fransar, även de kortaste. Mascara ger liv till ansiktet och ramar in ögonen.


Av Elin - 13 januari 2010 15:34

Har precis kommit hem ifrån den mest fantastiska skola jag sett, fan va jag längtar tills de är min tur! Lärarna är hur bra som helst, love them. Som om de inte vore nog, de var en skit gullig tjej som sminkade mig idag, Alice. De blev superfint, lägger kanske in korten sen när jag orkar. Men tack så mycket Alice. Hur som helst, i morgon ska jag in dit igen och då är de syrran's tur att gå lös på mig. Ska bli så jävla nice! Jag är så himla glad haha.   



Bild, tagen ifrån hemsidan ---> http://www.makeupinstitute.com/ 

Av Elin - 13 januari 2010 08:06

God morgon, eller god och god vet jag inte. Är så sjukt jävla trött, Mr T'S alarm har ringt hela jävla morgonen! Tillslut var jag tvungen att skrika och säga att han skulle stänga av den, han vaknar ju inte. JOBBIGT! Och inte nog me de, det är svin kallt här hemma så har inte alls någon lust att gå upp och klä på mig. Men va gör min inte föra syrran. Ser ändå fram emot idag på nåt vis, kan ju alltid sova när jag kommer hem! Om de blir bra får ni se resultatet då jag kommer hem, nu ska jag fortsätta vakna till innan jag går. Hörs sen! p.s Önska mig lycka till! Ds   

Presentation

Välkommen till min blogg, här kommer jag skriva om allt ifrån min vardag till de senaste skvallret, läs och njut. Maila mig gärna om saker ni vill se mer av här i bloggen
klotterplanket@hotmail.com

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Himlans bra
 Lite halvkass
 Ultrakass
 Världsabäst
 Du är en skamm för bloggvärlden
 Inget av åvanstående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Klottra här

RSS

Följ bloggen

Välj språk här

Gratis Bio


Ovido - Quiz & Flashcards