klotterplanket

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Elin - 3 mars 2010 18:46

Så här blev de, tycker de blev riktigt läckert. Ni får bortse ifrån att mitt hår ser rätt slitet ut i övrigt haha.



                                           Före                                    Efter


   

Av Elin - 3 mars 2010 17:37

Sitter och f'ärgar håret. Har färgen i just nu! De kommer bli grymt. Lite ovant dock.

Av Elin - 3 mars 2010 09:40

God morgon Sunshine's! Är uppe tidigt idag eftersom de finns en hel del att göra här hemma. Jag ska nämligen storstäda och försöka hinna ikapp med tvätten, vill ha så många maskiner tvättade så fort som möjlgt. Helst ska allt vara borta innan fredag. Jag ska även hinna med att åka till Tumba för att handla ingredienserna till min bål. Och de bästa av allt, jag ska färga håret idag! Ska tvinga Moa att göra de om hon inte går med på de frivilligt vill säga haha. Nä nu har jag inte tid att sitta här längre, uppdaterar mer allt eftersom dagen går. Ni ska även få se de jag köpte ir, thingeling.

Presentation

Välkommen till min blogg, här kommer jag skriva om allt ifrån min vardag till de senaste skvallret, läs och njut. Maila mig gärna om saker ni vill se mer av här i bloggen
klotterplanket@hotmail.com

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Himlans bra
 Lite halvkass
 Ultrakass
 Världsabäst
 Du är en skamm för bloggvärlden
 Inget av åvanstående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Klottra här

RSS

Följ bloggen

Välj språk här

Gratis Bio


Ovido - Quiz & Flashcards