klotterplanket

Alla inlägg den 30 december 2009

Av Elin - 30 december 2009 23:54

Klockan är fem i tolv och jag bestämde mig just för att göra min absolut första dagens make-up. Bilden kanske inte är den bästa så jag vill att ni har överseende med detta men jag har gjort de bästa som går med den kameran jag har.och jag ser rätt trött ut haha. Nåja nog om de.


 

Har använt följande:

HM'S makeup foundation nr 11 white sand

MUS dual foundation Stockholm
HM'S ögonbrynspenna light brown
MUS eyedust goldglow
MAC mulch velvet eye shadow

MAC all that glitters veluxe pearl eye shadow

MUS blush ginger

HM'S ögonfransböjare

Isadora build-up volume mascara 

Så här blev resultatet, godnatt!

Av Elin - 30 december 2009 22:59


Om bara naglarna kunde växa LITE fortare...

Av Elin - 30 december 2009 18:47

Den här reklamen beskriver ju vissa bloggar SÅ bra, med handen på hjärtat. Jag kommer aldrig bli sån, jag lovar! haha.

Hur som helst till något helt annat. Jag funderar på att börja köra dagens make up här i bloggen ( om jag nu lyckas få någon bra bild med min kamera ) vad tror ni om de?   

Av Elin - 30 december 2009 18:08

 Victoria's secret fashion show 2009 ikväll ?

 

20:00-21.00 På kanal 3



Av Elin - 30 december 2009 17:01

Här är en annan jäkligt snygg variant på naglar i samma tema. Svart och guld.

Av Elin - 30 december 2009 16:16


Dem perfekta nyårs naglarna enligt min mening   

Av Elin - 30 december 2009 15:52

Då var man hemma igen då. Har ju vart ner till centrum fram och tillbaka och handlat lite, de blev mackor, leverpastej, keso, mjölk, micro popcorn, allergipiller och alkohol eftersom de är nyår i morrn. Vad ska ni göra på ny år föresten? Själv ska vi spändera de nya året på söder tillsammans med Matilda, hon är ju katt och lägenhetsvakt där så de kommer nog bli riktigt nice. Vi ska äta middag och de ihop sen får man väl se vad kvällen har att bjuda på. Får hoppas att allergipillerna fungerar så mr T inte behöver sitta på balkongen hela kvällen, kan bli lite små kallt om han även behöver sova där men de ska nog inte vara någon fara. Fattar egentligen inte varför jag skriver detta inlägg då de inte står nåt vättigt i de egentligen haha, nåja bäst och sluta. Ska fortsätta kolla på One tree hill! Mi lajk. Tja tja.

Av Elin - 30 december 2009 13:49

God morgon, eller a morgon och morgon klockan råkar faktiskt vara tio i två. Men är man en sjusovare som jag då är de här morgon. Hur som helst, idag är de min andra dag här på bloggplatsen har inte riktigt funderat ut hur allting funkar här eller hur jag vill att min bloggdesign ska se ut så ni får leva med att de kommer fixas och donas framöver. Något jag däremot är rätt säker på att jag kommer fortsätta med är den så kallade dagens, de kan va om allt mellan himel och gjord, denna gång vart de musik. Sen funderar jag även på att hissa och dissa saker i min blogg, så fort jag kommer på något vill säga. Nåja, nu ska jag fortsätta pilla lite på bloggen så får vi väl se om de dyker upp ett litet inlägg lite senare när jag har något "vättigare" att skriva om, på återseende. Puss!   

Presentation

Välkommen till min blogg, här kommer jag skriva om allt ifrån min vardag till de senaste skvallret, läs och njut. Maila mig gärna om saker ni vill se mer av här i bloggen
klotterplanket@hotmail.com

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Himlans bra
 Lite halvkass
 Ultrakass
 Världsabäst
 Du är en skamm för bloggvärlden
 Inget av åvanstående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Klottra här

RSS

Följ bloggen

Välj språk här

Gratis Bio


Ovido - Quiz & Flashcards